1.პროექტის სახელწოდება: კვადრატული ფუნქციის მოძრაობა
საკორდინატო სიბრტყეზე.
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: კვადრატული
ფუნქციის ახსნამდე მასწავლებლის მიერ წინასწარ შერჩეული მაგალითების მიხედვით მოსწავლეები
საკორდინატო სიბრტყეზე აგებენ კვადრატულ ფუნქციებს, რის შედეგადაც მოსწავლეები იკვლევენ
და აღმოაჩენენ როგორ მოძრაობს პარაბპლა საკორდინატო სიბრტყეზე.
3.პროექტის აქტუალობა; მოსწავლე კვადრატული ფუნქციის სიბრტყეზე მოძრაობის კანონზომიერების აღმოჩენის და შესწავლის შემდგომ მასწავლებლის მითითებით შეძლებს პარალელი გაავლოს საკორდინატო სიბრტყეზე სხვა ფუნქციების მოძრაობასა და კვადრატული ფუნქციების მოძრაობას შორის, აღმოაჩენს მათ შორის კანონზომიერებებს რის შედეგადაც გამოიტანენ დასკვნებს ფუნქციის სიბრტყეზე მოძრაობის შესახებ.
3.პროექტის აქტუალობა; მოსწავლე კვადრატული ფუნქციის სიბრტყეზე მოძრაობის კანონზომიერების აღმოჩენის და შესწავლის შემდგომ მასწავლებლის მითითებით შეძლებს პარალელი გაავლოს საკორდინატო სიბრტყეზე სხვა ფუნქციების მოძრაობასა და კვადრატული ფუნქციების მოძრაობას შორის, აღმოაჩენს მათ შორის კანონზომიერებებს რის შედეგადაც გამოიტანენ დასკვნებს ფუნქციის სიბრტყეზე მოძრაობის შესახებ.
4.პროექტის მიზან: მოსწავლეებს განუვითარდეთ დამოუკიდებლად
კვლევის, ძიებისა და დამოუკიდებლად დასკვნების გამოტანის უნარი, რაც ხელს შეუწყობს
სხვა საგნების შესწავლაშიც და ცხოვრებაში.
5.მონაწილეთა ასაკი: მე-9კლასია.
.6ვადები/ხანგრძლივობა: ორი კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლეს განუვითარდება დამოუკიდებლად შრომის უნარი რაც ხელს შეუწყობს ცხოვრების შემდგომ
ეტაპზე.
8.პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: რვეული, კალამი, ფლომასტერები, ფორმატი, პროექტორი ,კომპიუტერი.
9.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):მასწავლებელი
შეარჩევს პროექტის შესატყვის კვადრატულ ფუნქციებს და აძლევს მოსწავლეს განსახილველად.
მოსწავლე განიხილავს აღებულ დავალებას და წარუდგენს მასწავლებელს, რის შემდგომაც ღებულობს
მასწავლებლის მიერ შერჩეულ სხვა ფუნქციებს და განაგრძობს მუშაობას .ყოველივე ამის შემდეგ
მოსწავლე პროექტს წარუდგენს აუდიტორიას.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო
გეგმასთან კავშირი:
ფიზიკა, ხელოვნება, ბიოლოგია.
ფიზიკა, ხელოვნება, ბიოლოგია.
მათ.IX.5. მოსწავლეს
შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას.
მათ. IX.6. მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციებისა და მათი თვისებების გამოყენება სიდიდეებს
შორის დამოკიდებულების აღსაწერად და გამოსაკვლევად.
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი): თამარ კორძაძე.
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: kordzadzetamar2013@gmail.com
No comments:
Post a Comment